torsdag 1 januari 2009

Utvärdering av 2008års nyårslöften

År 2008 skall jag:

Inte gå på sunkig festival ala Roskilde 2007, utan satsa på ett varmt ställe (Benecassim?) samt Way out West.

Jag gick intepå Roskilde. Jag gick intepånågon festoval. Jag satt utanför Way out West samt plankade inpå en spelning.Lätt värt.

Leva ett sundare liv. Dvs leva på annat än chips, ost&kex, alkohol och diverse munchies.

Eehh okej.Vi kör på det år 2009 istället.

Permamenta håret a la Foxy Brown. Låta det växa ut först. INTE spontanklippa mig själv.

Jag lyckades undgå spontan klippningar men ångrade mig angående permanenten då jag såg en tjej som såg ut som mig med afro som inte passade i det.

Åka till Mexico, göra sydamerika eller flytta till Barcelona/Amsterdam.

Avbockat! Brasilien och Argentina gjorde jag.YES!

Investera i resor inte i alkohol.

Hann med både och.

Vara hysteriskt lycklig som första halvåret 2007 och inte bli en enda stor humörsväng a la andra halvåret 2007.

År 2008 blev lite av en serotoninchock året ut. Fy fan vilket bra år. Svårt att slå.

Ta hand om kärleken som finns omkring mig.

Jag är en dålig människa.

Fortsätta att inte kolla på teve.

Har fortfarande inte börjat följa några serier så ja rätt duktigt där.

Inte köpa fula kläder på vintage som jag tror att jag kommer sy om och snygga till.

Har fanimejinte shoppat någonting! Fett nöjd!

Läsa fler böcker.

Oh yes baby!

Softa må bra......och lyssna mer på svensk hiphop från 2001!

Missade hiphop från 2001 där.


Jag är i fjällen och leker med banana och jojje ochalla andra. de spelar pokeroch jag får inte vara med. eller jag vill inte.

igår var vi på coolaste stället i byn. jag o anna var de enda blattarna förutom en adopterad asiat. de spelade scatman och dj mendez (två gånger på en halvtimma).

I år ska jag faktiskt bli mer hälsosam. Jag börjar med att äta en pizza.

Jag ska helt enkelt fortsätta samma mode som 2008.det funkade så jäkla bra.

kanske hinner jag även bli färdig med min utbildning i år. om jag palar.det är ju fan lågkonjuktur.....manana manana