tisdag 20 januari 2009

Fredrik lyssna och lär


"Till alla fattiga nationers folk: Vi lovar att arbeta vid er sida för att få era bondgårdar att blomstra, låta rent vatten flöda, ge näring till svultna kroppar och kunskapstörstande sinnen. Och till de länder, som liksom vårt åtnjuter ett visst överflöd, säger vi att vi inte längre har råd att vara likgiltiga inför lidande utanför våra gränser. Inte heller kan vi förbruka världens resurser utan att ta hänsyn till konsekvenserna. För världen har förändrats, och vi måste förändras med den."

Jag hoppas på Obama, inte bara för att han är kompis med Ludacris.


Nu har jag kontraktet i min hand. Undertecknat och klart. Kom hem till mig i Hammarby Sjöstad. Våffelbrunch varje söndag! Jag är så lycklig, jag kan inte tro att det är sant.

Inga kommentarer: