lördag 17 januari 2009

Is i magen och strulputte

Jaha då har man kanske ordnat till tak över huvudet. Väntar på ett viktigt telefonsamtal. Är sjukt trött på att springa runt att kolla på rum hos snåla människor pendanta psykopatiska människor. Hos en tant var man tvungen att spraya rent duschen varje gång man duschat och ens föräldrar fick komma och hälsa på en helg om terminen. Dessutom hade hon en bok om Alf Svensson hemma. Fuck that!

Sen var jag hos en tant som undrade om jag var "road" och vad som roade mig. Hon var ful och äcklig.

Hammarby Sjöstad kändes bra. Jag hoppas hoppas hoppas. Annars tänker jag gå i exil. Ärligt whats up with this town? I barcelona bor det fan 4 gånger mer personer men man hittar schyssta ställen på en sekund. jävla gaytown det här.

Jag lunchade med mitt ex i förrgår. Vi hånglade. Sen hade vi filmkväll igår men det vill jag inte prata om. Så kan det gå när inte haspen är på.


NU ska jag på en sista visning. Sen ska Heddans födelsedag firas. Jag glömde gå till systemet, dammit.

Inga kommentarer: