fredag 16 januari 2009

Bitch please

Efter min annons fick jag ungefär 10 svar. 0 lägenheter men flera rum i förorten plus ett på söder. det mest intressanta var nog detta erbjudande:

Hej Ett rum av en 3 rums lägenhet med tillgång till bad, kök, balkong ochtvättstuga upplåtes gratis omgående för 6 månader (eventuellt längretid) mot en timme dagligt arbete,dvs skrivning med dator och jobba med internet för nystartade tidningarsom jobbar ideellt.OBS: Tiden är flexibel så du själv får välja och schema lägga hur ochnär som arbetet ska utföras.Bostaden ligger i ett lugnt område med 5 minuters promenad från Rågsvedscentrum och tunnelbana.Bostaden består av ett sovrum ca. 18kvm, andra sovrummet ca. 16kvm,vardagsrum ca. 30 kvm, balkong ca. 4kvm, badrum med badkar ca. 5 kvm, kök ca.8 kvm. Jag är lojal, positiv, trevlig, pålitlig, lugn, snäll, respektfull,social,Seriös, alkoholfri och festfri, 48 årig man som förnuftigt och lättkommer överens.Mina intressen är Gud, religion, människor, att skriva ny bibel, läsa och skriva, internet, Java, växter, sport, god humör ochmoral.Det finns redan en 19 årig trevlig tjej som är intresserad av enerummet mot en timme dagligt arbete.



Observera att jag fick svaret 05.20.

Alltså det känns som att jag måste gå med i jehovas vittnen och bo i guds hus.

Inga kommentarer: