söndag 18 januari 2009

Jag och mitt liv



Människorna i Hammarvillage laketown har godkänt mig. Imorgon ska vi skriva kontrakt. Om allt går som det ska (vilket jag inte längre tror eftersom jag befann mig i samma sits för en vecka sen) kommer jag har en del i en 4:a från och med 1 februari. Jag kommer ha ett fräscht boende med diskmaskin och leva ett halvborgligt liv.

Ni som någongång har varit elaka mot mig får inte komma och hälsa på. Jag vidhåller mitt ord om polotröjor. De är fortfarande fula.

I jämförelse med förra söndagen mår jag bra idag. Jag har ett hem, börjar skolan imorgon och får mitt stipendium och CSN snart. Nu kan jag börja ta hand om mig själv igen och eliminera alla personer som inte tillför något positivt i mitt liv. Va fan ska man med dom till?

Jag är nästan lika glad som på bilden. I lite blekare version dock.

2 kommentarer:

work it like a pro sa...

Jag blir sa glad!

Fan, vad fett bra. Nu ar det bara smooth sailing all the way, baby.

Rocka skolan och kop en o sa att jag kan komma och halsa pa!

PUSS!

Sofia & Petter sa...

Grattis! att du fixat lya!
Har du någon tid över för mej i veckan?

Jag har sjukt mycket att göra vilket gör mej till en tråkig asocial person. Usch. vill styra upp nåt o göra roliga saker ju.

puss