onsdag 14 januari 2009

My name is mano I live on the second floor.

Fortfarande bostadslös. idag fick jag erbjudande om att köpa en hyresrätt för 70 000 spänn på S:t Eriksplan. Jag försökte luska dit ett sätt att sätta dit pinglan, men kom inte på något. Nu hänger jag hos Bling och försöker finna ro och bostad. Går inte så bra alltså.

Igår gick vi på Capoeira. Det var skooooj. Sen var jag lugn hela kvällen och idag har jag varit halvt invalid pga träningsvärk. Men snart ska jag bli proffs.

Idag kom jag tillbaks till vardagen. Gick upp kl 7 för första gången på 3 månader och gick till jobbet. Svarade fel på frågor och hetsdrack gratis kaffe.

Nu ska jag gå och dricka öl och skjuta upp mina problem några timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

KOP DEN! satt upp en betalningsplan a la 9000 lx per termin typ