måndag 9 mars 2009

YOU DAD WAS HERE 090307!




SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFT HELG.

Från demon till förfest hos oss i sjöstan till svartklubb i hooden till chocolateballs och handkrämskrig på Kungsholmen. Vaknade i min egna säng och dagen började på lördags förmiddagen av ett passivt beaktande av hur andra människor gjort bort sig, fortsatte med pizza, bakade godaste succekakan och drog till fittjaparet i deras nya flashlägenhet. Där sattes tatueringsmaskinen ihop medan man sörplade folköl och vin. Vaknade morgonen efter i min egna säng igen emellertid med en utsmyckad höft: YOU DAD!

Gu så gött!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA!

KURT-HEDVIG sa...

och jag har fortfarande hudkräm på mina nycklar!!!! tequila är fan lika med livsfara. och alkohol är lika med okontrollerad kåthet. fet jävla första tatuering! jag är glad att jag inte var där faktiskt.