lördag 28 februari 2009

Orutinerad fyllotant

Jag och Sofia och Sofias Petter försökte oss på att vara tuffa och dricka oss fulla inför ett fredagsutgång igår. Vi hällde i oss öl och kollade på foton från vår teenage time. Höjdpunkterna var nog Sofias hoodie som hon hade på sig på Hultsfred när hon var femton, med ett nalle tryck på shit va coooolt!

Sen tvingade vi oss ut och klarade av att hälla i oss en halv öl till innan det var daggs för hemgång. Mina snatteriskills har kommit tillbaks och årets första vårtecken har därmed visat sig. Dinkelsallad från 7eleven är dock inte det godaste som finns i fyllekäksvägen. Jag ställde mig vid fel busshålsplats i en halvtimma och försökte övertala en busschaufför att köra hem mig istället för att åka till Odenplan. Det var liksom dömt för att misslyckas. Med tungt huvud fick jag gå över till andra sidan gatan. Imorse vaknade jag med ett igensvullet öga. Sjukt orutinerad kväll Paris.

2 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

fan du skulle varit med i lördags. vi måste sluta vara så djävulskt otajmade... nu måste jag dock ta det lugnt ett tag. vi har storstädat och jag har betalat räkningar. 800kr kvar att leva på den här månaden. mindre bra.

Anonym sa...

:(

jag saknar dig, ditt mongo!