torsdag 19 mars 2009

ich bin an geizt.

Mitt huvud är proppat med artiklar och konventioner hit och dit. imorgon smäller det. Om lågkonjukturen tar sig en vända och jag hittar jobb efter min examen så kommer jag skriva min sista salstenta imorgon!

Jag är inte alls lika inne och påläst och jada jada jada som jag brukar vara inför tentor, men för första gången någonsin i hela mitt liv är jag ändå jävligt stolt över mig själv att jag klarat av att fokusera och göra saker trots att jag befunnit mig i en jävla bajsig krissituation. Det trodde jag inte att jag skulle klara! Men det gjorde jag!

JAG ÄR SÅ JÄVLA GRYM!


Tomheten kvarstår. Men den fanns där redan innan, och då i kombination med oro och känslan av att vara värdelös.

Nu skiter jag i vilket, jag kom på hur grym jag är egentligen.

Okej nu ska jag lämna det här Gloria-Gaynor mantrat och läsa Carolina Gynnings självbiografiska "Ego-girl" för att kunna slappna av lite.

Inga kommentarer: