fredag 27 mars 2009

I LABYRINTERNAS BERLIN

Vi bor hos ett halv obehagligt skitzo, men det är ok för han har lämnat oss nu och dragit till Köpenhamn över helgen. Förutom att uppmana oss att ga pa stripklubb och onanera och sedan ha gangbang med han och hans vänner sa är han hysterisk pa morgnarna och pratar om gangen han trodde han fatt akutaids pga sar pa hans kön. Men sen kom han pa att han bara fatt det for att han legat sa mycket. Tur att vi ar sa normaliserade med det snacket annars hade vi nog ballat ur. jag dromde dock mardrommmar om snubben forsta natten anda. Nu har han dock lamnat oss sjalva och vi har hans überfina lagenhet alldeles for oss sjalva!!!! Igar brot vi oss in pa ett gammalt tivoli och gick typ 70 mil. Sen blev det alkohol och det sjukaste stallet jag nagonsin skadat. Sthlms klubbliv kan ta sig i rofven. det bjods pa labyrinter av alla dess slag, plastpaserum dar folk idkade otukt, kallarkojor, draperigommor....sa sjuukt sa sjuuukt....jag blev fanimej utbrand! jag ar utbrand an. Men ikvall blir det hang med Uppsalafolk sen lugn utgang. Imorgon blir det raveutgang igen. Sen ska vi lifta till Krakow aka Crackhoe!

Jag har höpt en assnygg jacka och nu ska jag ga och bajsa pa türkinternet kafeet.

Livet ar sa javla vart.

Rakna inte med att jag kommer hem pa ett tag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad kul! typiskt tyskland

ikvall ska jag o johanna alka. innan ska jag till en fest som har 200 ol ute deras balkong och kanna kalla var brisar i fejjan.

LIVET!

Anonym sa...

Gud vad skönt att höra ifrån dig! Enjoy våren i Crackhoe! =)