söndag 22 mars 2009

Blingeling Blingeling common baby shake that thing










När man är ledig fattar man inte hur man hinner med allt annat shit man gör när man måste. Jag började min ledighet med att köpa en flaska rom för mina absolut sista pengar. Flaskan glömde jag sedan på tåget. Grattis till den som hittade den! Vi kan säga att det gick jämt ut, eftersom Afro tidigare baxat hittegods av lite högre värde åt mig.

Fest blev det ändå, eftersom Bling fixade en ny flaska. Den inmundigades på nolltid hos oss i Laketown, och sedan tror jag att vi åkte tunnelbana i en evighet. Bilderna från min kamera tyder på det iallafall. Vakten vid Spyan kunde sitt jobb och frågade mig hur mycket jag hade druckit egentligen. Jag svarade att jag druckit rom. Han frågade vart jag hade druckit rom och om jag brukar gå på Spy Bar ofta. Spyan är ju mitt andra hem! Inte. tack och lov för det. Jag kom in och eftersom jag inte fick köpa alkohol i baren så har jag ett minne av att snylta slattar. Jag kommer mest iåg att jag tyckte det var tråkigt och att jag gick runt i cirklar. Men man firar bara en skriven tenta en gång, och då får man vara full och dum.

Sen bar det av till maaax och jag fixade bästa bortamatchen som vanligt hos Bling. Denna gång bjöds det på lakritspuck, den godaste glassen ever. Mmm mera glass i mitt liv säger jag!

Donnie är min roomie. Han har en fin banantröja. Fast trots det fick han inte komma in på Solidaritet för vakten tyckte han såg ut som en clown. Haha! Vakten måste varit blind! Det är väl vårdnad klädsel med banantröja?

3 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

du får ta med kamera! jag har ju ingen laddare till min.
snart snart snart! jag är dock fett sjuk idag. allergin har övergått till rejäl förkylning och jag trpr jag håller på att hosta upp mina lungor...

Anonym sa...

jag vill ses snart! funtar pa stockholm snart!

Kimia sa...

konstigt det känns att se jessica i din blogg :P