onsdag 1 april 2009

Snipp snapp snut sa var trippen SNART slut

Bling ar sjuk och har skakat hela natten (jag trodde det var tjackryck hon hade borjat fa). vara dygn i berlin har minsann satt sina spar. Jag kanner mig som ett halvt harke. Idag var jag pa Bodies varldsutstallningen. kollade pa ett embryo, ett femveckors embryo, borjade grina och sprang ut. Funderar pa om jag hangt for lange i Polen och borjar bli katolik.

Kanns som vi har varit borta i en manad minst. men det ahr bara gatt en vecka. Men vi har levt ett jakla liv under den har veckan kan man saga. Synd att min kamera pajajde i labyrinten, men det var det vart.



Nu Ska jag ga och sparka liv i Bling.

1 kommentar:

Jessica Karlén sa...

Skönt, härligt att ha er tillbaka snart. Kom hit med Shottablinget ska jag ordna te åt ná. Jag har köpt ett nytt med hallon och yoghurt.