söndag 12 april 2009

Lika som bög?


Man kan tro att det är jag som är storasyster och det är hon som till vänster som är lillasystern, men jag börjar allt mer ofta fundera på om våra själar bytt plats. Jag kanske har en snart 25årig kropp (närmare 40 egentligen) men mentala nivå kan fan inte vara högre än 5 år.

Igår var jag på partaj hos Ana & Andy och lyckades bli full någonstans mellan Anas solospelande på sitt specialinstrument och flamengobattlen till Gipsy kings. Sen gick vi till stan och efter en vägran att gå in på Harrys (ska aldrig sätta min fot där, ALDRIG) övergvägde en enkel majoritet av gruppen att alla skulle gå till Maxim istället. Linköpings lätt trashigaste ställe som är känt för de fula människorna och de fula drogerna. Typ. jag tyckte nog folket var mer highclass på Maxim än harrys alltså. Det fanns iallafall ett blinkande dansgolv, men deras högtalare var sämre än mina datorhögtalare. Vi körde ringdans ändå och jag sneglade avundsjukt på personerna i vip-hörnan. Vem bokar VIP-hörnan på Maxim? Ja det kan man verkligen fråga sig. Snart drog snatteriligan igång sitt snattande och det resulterade i Rom & Cola drinkar på Burger King. Jag höll dessutom på attt bli utslängd från 5tastes, för att jag kastade vatten på en däckad snubbe på toaletten. Jag föröskte ju bara vara snäll och väcka honom.


Det är vad jag kallar för en mentalålder på 5 år.

Inga kommentarer: