tisdag 28 april 2009

Livet efter mellanstadiediscot.











Mellanstadiegodis. Mellanstadieoutfit. Tryckartävling och hela havet stormar. En kille frågade även chans på mig och vi ska vara ihop i två veckor. Jag körde även mörka minuten inne på mitt rum och fick tafsa på alla. Fy fan vissa ältar att de har kraschat sina förhållanden. Jag ältar att mitt mellanstadiedisco är slut. Väntan inför Bananas kickersfest känns väldigt lång. Men sånt är livet. Bling har upplyst mig om att det bara finns en djävul, så om man någonsin har roligt fr man det fem gånger så förjävligt efter. Jag tror på det. Djävuldjäveln.

Idag ska jag vaccinera mig på svininfluensan. Typ. Nej men mot hepatit a och b. jag tänkte bli heroinst på deltid, tills det händer något roligare. Och man vill ju inte slita på kroppen.

2 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

hedvig frågade chans på sen snubbe åt mig två gånger. men han sa nej båda gångerna.... fett dissad.

banana sa...

havent u heard... about the bird.
men päris, du vet väl om murpheys lag-lagen om alltings djävlighet. det är den som styr världen.
pling da bling vet har rätt. hon känner säkert den där murphey