onsdag 8 april 2009

I väntan på mellanstadiediskot


Jag och Donnie fyller år typ nästa samma dag, det betyder att vi självklart måste ha kalas ihop. Jag är övertaggad redan nu och har jobbat intensivt med en high-quality låtlista. Nu ska vi bara fixa rökmaskin och Backstreet Boys affischer sen blir det toppen.

Jag är fortfarande insjuknad i fågelinfluensa. Störigt. Idag gick jag dock två kvarter ner för att besöka biblioteket i mitt hood, men som alla andra ställen i det här området så hade lattemorsorna&farsorna ockuperat bibblan med sina fula skrikiga ungar. De hade en jäkla lekhörna där de kunde hänga men självklart sprang kidsen omkring i hela biblioteket och skrek. Åh. Jag hatar att vara en gnällis, men vi skulle faktiskt må bättre av att kärnfamiljerna förbjöds och barnen sattes i barnläger där de kunde leka tills de inte orkade mer och sen skulle de kunna släppas ut till oss tjurpuppor.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

har du sett "fula, skitiga och elaka"? (Brutti, sprochi y cattivi). Om inte gör det.

Och när du blir jurist sen kan du väl införa barnaga som en måste-lag.