torsdag 23 april 2009

Huliganliv och djursholmskollektiv

Idag pratade jag och Banana om att det här livet man lever inte är livet egentligen. Det måste ju finnas ett annat sorts liv som är roligare? Fast jag skulle nog få för dåligt samvete om jag sket i att bära upp samhället. Jag tror ju någonstans därinne att jag är en del av samhället och att det delvis vilar i mina armar och jag känner plikten. För vem?

Hmm vi bestämde oss iallfall för att börja heja på ett lag istället och bli fotbollshuliganer. Sen kan vi gå med i en firma och börja slåss för att få ut våra pmsaggressioner.

Sen ska alla gå och ta lån och lägga ihop dom och köpa ett slott på Djursholm. Där ska vi bilda världens kollektiv och terra våra grannar tills de flyttar till andra sidan atlanten.


Sen gick jag till min Capoeira träning och nu försöker jag komma i underfund med hur jag ska jag göra för att kunna tillbringa alla svenska vintrar i Bahia istället. Det gör mig så lycklig! Det bästa som finns trots att man får massa rövsvett så det syns när man sätter sig på golvet.

Inga kommentarer: