lördag 4 april 2009

Polsk fågelinfluensa

Vi lyckades inte bara ta med oss 7 liter fulvodka in i landet, jag tror vi även har importerat någon form av fågelinfluensa. I natt krigade jag mot FARC-gerillan, blev dissad av Sthlms klubbdrottning och såg mina vänner bli dödade medans jag själv låg och gömde mig. I min dröm kunde jag dock se in i framtiden och såg hur människorna som dödade mina kompisar skulle våldta mig senare. Så när jag låg där och gömde mig kom jag på att jag inte alls ville överleva utan mina kompisar. Sen vaknade jag kallsvettig.

Imorse vaknade jag med en nerklottrad lapp brevid mig. På den står det "Förnuftet har tagit över och accepten är på sin plats. Varför blir allt lättare med accept?"

Antingen har min hjärna ballat ur på riktigt eller så har den ockuperats av den här tillfälliga fågelinfluensan.

Fan jag som skulle ställa till med vodkafest ikväll! Ska sova några timmar o sen får jag väl hoppas på att jag är frisk igen. Nu när solen skiner kan man ju inte ligga inomhus och hallucinera.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

har spanat in hemsidorna till nåra av konstnärerna vi kollade in i berlin. jag blir typ rörd för att det är så bra... jag måste bli ihop med tokyosnubben nu så ska han få måla hela mitt liv till konst. jag döööööör