tisdag 5 augusti 2008

Saker som är bra oavsett vädret

Okej den här listan får inte inkludera sex och kärlek och sånt som kostar mycket pengar.


- god mat
- schysst film
- dansa
- fest
- té (mycket godare på vintern)
- kakor
- man får gå upp en timme senare ( i alla fall en dag under hösten)
- man måste inte gå ut bara för att det är bra väder, man kan sitta inomhus och häcka hur mycket man vill
- alla bra biofilmer går på hösten
- klä på sig varma kläder sätta på sig sin ipod och gå en långpromenad (det brukar simpan göra) synd att jag inte har någon ipod. jag fryser jämt om fötterna.


Hmm känns som jag gjorde allt det där förra året ju, men jag var ju inte glad ändå?

Jag kanske borde köpa gula solbrillor, så att allt blir brighter. Ja oså ska jag gå till simhallen en gång i veckan. Bada i bikini och sola solarium.

Är det någon som kan komma på något mera man kan göra?

1 kommentar:

Anonym sa...

* ga till bibblan och lasa alla gratis tidningar de har dar

alternativt lana bocker gratis.