tisdag 26 augusti 2008

Och sommaren går till ända. Snart.

Men jag är taggad to the max på hösten! Jag kör lite av en minihöst från 1 september -31 oktober. 1 november väntar Rio de Janeiro! Min lön var inte allt för dålig så jag investerade i en biljett till Rio med retur från Buenos Aires. Och nej Shirre, jag missar inte juldagen. Den 23 december är jag tillbaks i Suecia igen.

Det här blev nog räddningen. Nu är jag plötsligt peppad på höst med allt vad det innebär. Jag kommer bara behöva ha halsduk på mig och trampa i grus och regn i två månader.

Dessutom har man haft semester i en vecka då. Trippen Oslo och Oustön var underbart! Shirre kan få vem som helst att känna sig som king of the castle. Shirre och Jonna arbetade hårt i restaurangen på golfbanan. jag pillade mig i naveln, satt i solen, läste och åt god mat. dagarna i ända. Shirre tog med mig till Alex sushi, sjurätters sushi på den tredje bästa sushi restaurangen utanför Nipon är inte fy skam. Nu kommer jag aldrig mer kunna äta vanlig sushi igen.

Nu är jag i min kära hemstad. alla arbetar och jag är ledig. En vecka till. Sen börjar semi-allvaret. Jag tänker aldrig mer göra något tråkigt i mitt liv!

3 kommentarer:

work it like a pro sa...

host hypande hora!!

hoppas att du far diarre i fem veckor, ha!

work it like a pro sa...

http://www.youtube.com/watch?v=9axroVxp2qI

work it like a pro sa...

oldie but goldie

http://www.youtube.com/watch?v=9axroVxp2qI

fan bara jag som kommenterar ju!