söndag 17 augusti 2008

The hottest gal in the world on holidays

Yo!

Min semester började i fredags och detta firades av hela Götgatan tillsammans med Grolsch som valde att sponsra denna fest i min ära. Man tackar man tackar. Skönt att få en alldeles egen fira-semester-fest första dagen på sitt sommarlov. Eller så har mitt ego tagit över helt. Det kanske inte var min fest ändå. Men jag borde få en egen fest iallafall, det är jag värd efter alla nätter jag sopat dansgolvet på diverse dancefloors i sommar.

Jag firade ändå så hårt att innehållet i min väska spred sig över Ljunggrens golv, utan at jag märkte det. Väl hemma insåg jag att jag tappat mitt glasögonfodral med allt viktigt innehåll i. Det blev ubertaxi tillbaks. jag kröp omkring på golvet och folk trodde jag var mongoloid (det gör de alltid i sthlm om man beter sig annorlunda, läs: gör något annat än att stå asstelt i ett hörn och se svår ut). Som tur var hade någon underbar person lämnat in dem i baren och jag blev helt plötsligt den lyckligaste personen på jorden. Den bästa taxitrippen ever.

300 kr fattigare kände jag mej plötsligt 4000 kr rikare. Brillmongo as I am.


Lördagen spenderades med mor. Det blev Hermans och bio. Se MIO! Lätt värt! Gangsta!


Imorgon ska jag äta dunderfrukost med the girls from my block och livet har tagit sig ännu en vändning. OSHLO VÄNTAR. Jag ska komma på många norrmans-historier så att jag får kompisar. Häng på en ö med Shirre och den norska eliten kan inte gå fel.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

hade du magiska grejerna i gladögonfodralet också eller? HAHAHAHA
imorrn kommer jag hem. fuck you att du inte är hemma då... ps. erkänn att du sovit i min säng typ hela veckan!?