tisdag 12 augusti 2008

Kom igen nu Britt-Marie!








Jag trodde jag skulle dö! Iallafall i bilen på väg hem från Way Out West. Festivalen vi aldrig besökte. Mina dagar i Götet spenderades hos JLu på mornarna med lyxfrukost tillsammans men brudarna. Sedan gick jag tre kvarter upp till Jeppe & co´s lägenhet och åt mat själv medan de andra var ute och åt tillsammans. När de kom tillbaks laddade vi upp för partaj och hängde i lägenheten i ungefär hela kvällen tills någon tvingade ut oss på någon klubb.


Chords höll måttet. Jag spenderade dock mestadels av tiden till att trakassera folk.

Bling däckade och missade NERD-efterfesten, men NERD kom aldrig så hon kanske inte missade så mycket. Fast vi hade skoj. Afro hittade en flaska fulskumpa som jag inmmundigade ivrigt samt bjöd okända människor på för att få kompisar.


Någonstans där ute i cybervärlden finns det en video med mig. Jag hälsade till morsan i Linköping, KOM IGEN NU BRITT-MARIE KÖÖR FÖR FAAAN!


Ge mig mera festival och mindre höstväder.

Eller vi kan strunta i festivalen, ge mej bara festen!

Helst utan bordellbesök.

Inga kommentarer: