söndag 23 december 2007

Årets lista a la Paris

År 2008 skall jag:

Inte gå på sunkig festival ala Roskilde 2007, utan satsa på ett varmt ställe (Benecassim?) samt Way out West.

Leva ett sundare liv. Dvs leva på annat än chips, ost&kex, alkohol och diverse munchies.

Permamenta håret a la Foxy Brown. Låta det växa ut först. INTE spontanklippa mig själv.

Åka till Mexico, göra sydamerika eller flytta till Barcelona/Amsterdam.

Investera i resor inte i alkohol.

Vara hysteriskt lycklig som första halvåret 2007 och inte bli en enda stor humörsväng a la andra halvåret 2007.

Ta hand om kärleken som finns omkring mig.

Fortsätta att inte kolla på teve.

Inte köpa fula kläder på vintage som jag tror att jag kommer sy om och snygga till.

Läsa fler böcker.

Softa må bra......och lyssna mer på svensk hiphop från 2001!

Inga kommentarer: