torsdag 27 december 2007

Nya tider...

Oh yes, äntligen har jag hittat mitt rätta jag. Det krävdes inte mycket mer än att gå ut i sin gamla hemstad på juldagen för att inse att högstadiebruden med mest finnar i klassen är kvinnan i mitt liv. Villa och volvo känns nu helt plötsligt lockande, och jag vill leva resten av mitt liv i ett radhus 15 min utanför citykärnan och odla navelludd jag kan väva mattor med. förstår att detta kan upplevas som en aningens chockerande, men jag välkomnar alla gamla och nya kamratskaper på söndagskaffe i min nya bostad efter 7e januari så lovar jag att ni kommer få en större förståelse för mitt levnadsval. Ungdomens tid är över och det är nu dax att ta sitt förnuft till fånga. En ny tid är kommen, och jesus vår frälsare är med er alla!

God fortsättning!

3 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

WHAT!?
vad har hänt bruden? för mkt kaka på juldagen?

PS. Ibland är jag nog den mest roliga människan i världen, samt en utomordentlig hacker! höhöhöhöhö!

Eqqus Caballus sa...

jaha hahahahaha fan va skoj, var det du hahahahaha

KURT-HEDVIG sa...

jag skulle aldrig göra något sådant...
(om det inte vore för att ett godtroget bloggpucko lämnat automatisk inloggning på min dator)