lördag 15 december 2007

PEPP PEPP PEPP





Vem kan glömma lördagskvällen på Way out West i somras......fan va skoj vi hade! Jag är fylld av sommmarpepp!

Min energi har kommit tilbaks! Av någon anledning går all energi åt att hoochiedansa med mig själv. Jag har förvandlats till en heltids hobbyalkis. Inte konstigt att jag aldrig hinner göra det jag tänker att jag ska göra när jag inte kan göra det. Jag är ju en fyllekaja 24/7 av min lediga tid. MEN JAG KLAGAR INTE.

Utgången igår med brudarna från Linkan bjöd på ett återbesök på Debaser. Sist jag var där hångalde jag med ett snyggo i ett hörn och försökte få han att ligga med mig bakom scendraperiet. Fast det var ju några år sedan. Stället var detsamma denna gång men den mest blandade musiken. Jag och linn var lite nervösa att vi inte skulle kunna få till någon popdans. Men det löste sig eftersom djn bjöd på lite av varje. kvällen var väl helt godkänd.

3:e gången gillt ikväll, jag börjar komma i riktig form nu. Fullt ös ikväll! Julfest hos Banana och Don Juan. Sedan blir det 150% ös på dansgolvet på ExtraJUL.

Nä nu har jag suttit still för länge. Time for juckdance!

Inga kommentarer: