söndag 2 december 2007

Fett keff Mos Def




















I morse var jag pigg och glad som en kexchoklad, inte.



Jaaaajamensan så kan det gå när man ser fram emot saker, är peppad och blåögd.

Det var väl nästan lite väntat eller? Klart han inte skulle dyka upp den där Mos defen

Årets antiklimax. lätt. Fan vi som var så peppade, skulle precis öppna första ölen när vi fick veta. Tråkigt.

Så vi rymde till Estocolmo och hälsade på Linn. Inte hängaläpp på en lördagskväll. Istället satsade vi på aggrofylla hela vägen i bilen. Vi sjöng diverse schlagerhits för att försöka konvertera från hiphopen till något bättre. Schlagerartisterna dyker alltid upp, till och med om de skulle få könsherpes i gommen.

Whatever. Stockholm bjöd på regn, aggrovakter, nice musik, stadiums julbords folk och diverse annat spex.

Kvällen avslutades med fyllekäk på Tullfritt, min hamburgare var asgod ända tills anna tog en tugga och sa att kött är godare. då var det inte lika gott längre.

Efter diskussioner om hur gott det är med fanta, cpryck i sömnen och tandblekningsmedel somnade jag anna, johan och johan hemma hos johan.

det var mysigt.


nu har jag ångest inför onsdag vågar ens inte se fram emot common ju.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

HAHA! du måste komma hit och svira loss igen! Har ett freshy kort på dig också! kommer komma upp på min blogg snarast, men just nu behöver jag SÖMN!
pök!