måndag 4 februari 2008

Min svaghet för bilar








Jag kan se nyhetsinslag om fattiga barn i Afrika och dokumentärer om sönderbombade städer utan att bryta ihop. men det är något speciellt med mig och amerikanska dagshower. Det började redan när jag och JW var tolv och kollade på Oprah Winfrey, i vissa avsnitt hjälper hon ju enskilda tittare på olika sätt. Men det som fick mig att börja grina var när hon gav tittarna bilar....åååh de blev så glada och mina tårar sprutade och JW skrattade åt mig.

Idag sitter jag hemma o käkar lunch och är ganska stressad. Men Ellens show hindrar mig. Idag såg hon till att en av hennes tittare vann en bil som hon behövde. Och jag kan inte sluta gråta.

1 kommentar:

work it like a pro sa...

assa oprah ar ju lite credd iaf, bitch is black.

jag bolar till extreme home makeover!!! fan, fett patetiskt och patriotiskt.

en snubbe hade blivit blind och hans hogsta onskan var att kunna fortsatta med golfen.

blind and boring.

blues var grym! han o yao maaaaaan