fredag 8 februari 2008

7 svåra år


Jag är inte så tuff som man kan tro. Klassfesten tog kål på mig. Gick dit med en vinflaska och bjöd till och med bort ett glas, men påtår från diverse klasskamrater samt BB:n i hörnet bidrog till en totalkalvning från min sida. Vet inte riktigt när jag blev så full, men blackouten slog nog till på väg hem. Vet inte riktigt hur jag kom hem, men jag klarade det. Väl hemma blev det häng i gäng med toaletten resten av natten och jag minns att det blev ljust ute och jag satt fortfarande där inne och ville inte leva längre.

Men som tur är har man fina vänner som Banana som kommer med Oboy till en och ger en banan samt tar kort på en när man är i sitt sämsta skick.

Somnade till slut vid 10-tiden och nu börjar jag känna mig som människa. Missade basgruppsmötet och känner mig dålig, men det gick bara inte. Det värsta är att det är premiär för Bubba Klubba och jag kan bara inte stanna hemma. Men ingen alkohol för mig alltså.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

hahaha! du vi ses imorrn, och då hoppas jag för fasen att du inte är så jävluskt sliten! jag kommer eventuellt ha ryggskott efter diverse flyttar, men peppet är det inget fel på! ringer imorrn innan jag drar!