tisdag 12 februari 2008

Kärringjävel

Jag hatar Försäkringskassan och deras inkompetenta bajspersonal med hela mitt hjärta. För det första så slösade jag typ 2 timmar på att ringa och inte komma fram till deras "kundtjänst" aka surfittetjänst. redan innan intalade jag mig själv att jag skulle vara trevlig mot den som jag skulle prata med eftersom det inte varit just denna person som tagit beslutet att kräva mig på 4000 kr för mitt bostadsbidrag för två år sen. Nog om det, deras system är stört och fel. Men surfittan som jag pratade med borde verkligen ta och byta jobb. Jag hörde hennes skadeglädje när jag sa att jag itne hade någon möjlighet att betala tillbaks och hon sA "ja ibland kan det ju bli lite eländigt".

När jag blir stor ska jag fan se till att hon får sparken och ******** av *********. í bästa fall.

Just nu befinner jag mig på Ekonomikum och vill helst karatesparka de fula bratsen i huvudet, kunde de inte ha stannat i Sthlm. Nej för antagligen är de för fula och töntiga för att hänga gäng där, så då ska de komma hit och besudla min studiemiljö.
Jag vill bajsa i deras munnar.

hejdå.

2 kommentarer:

work it like a pro sa...

habibi.

forsokte ringa dig men icke sa nicke.

suger pung med ovantade utgifter.

och vad ar det med statliga institutioner och deras empati saknande personal?

forsoker sen igen!

KURT-HEDVIG sa...

töntbratsen skickas direkt till uppsala! i sthlm får bara de koola vara kvar såklart... hett tips: på internet kan man läsa hur man gör bomber!