fredag 15 februari 2008

Fina vänner




Hur underbara vänner har man inte när de tänker på en, och sedan dessutom visar det. Själv är jag alldeles för egocentrerad för att ens komma på tanken att man kan skicka fina saker till dem, jag lovar att bli grym. Snart kommer ni få hem grymma grejer från TV-shop som jag ringer hem åt er.

Hedda drar till Afrika om en vecka och har skickat den lilla fina broschen till mig. Ett foto från när vi bodde i Barcelona för fyra år sen. Observera min dreadsfrilla!

Afro skickade en artikel om Liv Strömquists nya bok. Jag gillar henne. Ni får komma och kolla på min toalettdörr. En av mina favoritstrippar sitter där.

Nu ska jag ringa Afrot.

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

göttans.. säger dina pattar också fuck off eller? livan är grym! har inte läst nya. men den gamla med stort test: är du vit . helt klart en stadig favorit!