onsdag 11 februari 2009

THE SHIT IS BANANAS....B A N A N A S!


Banana är här och hälsar på och livet leker för tillfället. Hon lagar mat åt mig och är snäll. Igår var vi på DEAD PREZ och jag blev peppad på revolution igen. Ska bara käka sushi och gå på bio först och förverkliga mig själv genom min karriär.

Det är synd om gatubarnen i Guatemala. Det har jag lärt mig idag. De får sina ögon utstuckna eller brända, sina tungor och öron avskurna, blir slagna och torterade i 10-20 timmar och sen avrättade och dumpade i skogen (av polisen alltså). Då detta sker offentligt bland folk så blir vittnen hotade, åklagaren mördad och utredningar nerlagda trots att man identifierat poliserna som gjorde det samt deras vapen som de sköt barnen med. Eftersom de inte arbetade under tiden brotten skedde kunde man inte vara säker på att det var de som hade begått brotten, eftersom en polismans vapen ska vara inlåst i ett skåp utanför arbetstiden. Självklart kontrollerade man inte om polismannen ifråga hade låst in sitt vapen. Skönt att vara snut i Guatemala. Lätt att komma undan. FY FAN VA JAG HAR ONT I MAGEN NU. JÄVLA VÄRLD.


Annars så stör jag mig alla jävla snubbar som inte klarar av tjejer som ställer krav i sina förhållanden. Oså stör jag mig på folk som käkar andras smulor. Var lite kreativa och hitta era egna ragg för fan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

GLOM INTE KOPA TANDBORSTARNA FORFAN!

Apotekets, tepe x-tra mjuka.

CP!

KURT-HEDVIG sa...

koom hiiit nu!
alerta alerta ANTIFASCISTA!!!

Anonym sa...

Hoe!

Det ar jag som hamtar dig fran central stasjon imorgon, for shirre bajs jobbar.

SA GLOM INTE TANDBORSTARNA FORFAN!