söndag 22 februari 2009

fan va tråkigt allt blir när man försöker vara ordentlig

Tänkte ha en vit vecka denna vecka eftersom föregående vecka blev så intensiv. Blev födelsedagskalas med sju sorters kakor, häng med the man och BOUNCE igår med min mamma. Lyckades dricka vin alla kvällar till och med ikväll blev det vin, dock i måttliga mängder så jag har faktiskt plockat lite vuxenpoäng denna helg.

Jag längtar efter sol och värme, ge mig lite snälla.

Jag sörplar sömnte och badar fotbad. Nu ska jag surfa på praktikplatser, det är lika effektivt som en kolalina åt mig. Kommer inte somna hur många koppar jag än dricker efter det. Imorgon är det måndag igen. De här jävla februari slentrianlivet suger balle. JAG VILL HA ACTION! Men jag orkar inte riktigt. Jag orkar bara dricka te och glo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej.... ACTION! jag söp bort min mobil på spy bar. jag o mobiler är en dålig kombo... dock baxade jag en ny ASBRA mobil av en brat på MAX sen. så jag väntar bara på att jag ska få ett nytt simkort nu så är jag anträffbar igen... typ imorrn,,, jag är lite utbränd, men vill alltid ha action med dig!/du vet vem

KURT-HEDVIG sa...

OH MY FUCKIN GOOOSH!!!!! Yo Majesty på Debaser på lördag. Jag fan döööööör av pepp! Hakar du på och kollar när Jessica ståuppar imorrn och så kan vi dra till Berns på Kingsizereleasen eller nåt?