torsdag 17 juli 2008

Thursday night

Och Stockholm får sig ännu en omgång. Jag vet inte vad jag ska ta med mig till. Jag vill trycka på stoppknappen och ha det såhär för alltid. Visst det är lite tråkigt att jobba, och man lever för helgen. MEN MAN LEVER IALLAFALL OCH HÄNGER MED DE BÄSTA.

De senaste veckorna har varit finfina. Livet är exakt så som jag vill ha det, minus lite stash men vem bryr sig egentligen om det. Man kan ju alltid göra en sell out.

Jag äter äcklig mat men njuter av varje sekund. Igår åt jag godaste vita bönorna i tomatsås uppvärmt i micro. Men sen kompenserades det ändå av kvaliteshäng med mongisarna samt filmvisning. shortbus ja jag gillade den skarpt allt som man tänkte inte händer hände och jag älskade sexscenerna. Men bäst var ändå Linnurs chocolate balls.

Nu ska jag äta fiskpinnar. sen ska jag till elajna och pimpla vin och dansa på något dansgolv någonstans.


Jag säger då det också Linn: LIVET!

1 kommentar:

KURT-HEDVIG sa...

uppp määän uppp määän! livet är fan en dans på trosor! helt jävla sjukt bra! idag är jag dock sliten och vill knulla. men jag orkar nog inte. Imorrn bloir det fasen RAAAAVE!!! PUSS