tisdag 22 juli 2008

I väntan på sommar 2008 del 2.

Igår stod vi på terassen på fredsgatan, nyktra. jag hostade, pruttade och hade mensvärk. Sen kom vi fram till att nu börjar andra delen av sommar 2008. Den kommer spåra ännu mer. Det som har varit var förrätten kan man säga. Nu tar vi varmrätten och efterrätten på samma gång!

Jag sitter med en förkylning. Spåren från förrätten. Lördagen ballade ur. Nu har vi lärt oss hur man tjatar in sig gratis samt kommit på en genial plankningsmetod. det funkade all night long, bärs för pengarna istället. prima!

Jag har flyttat till förorten nu. vilken klassresa. längst ut på röda linjen går människor på tidigt på morgonen. alla är invandrare. alla som går på fram till bredäng är blattar som jag och alla andra jag känner, förutom alla mina svenne kompisar. alla är på väg till jobbet och sitter och tittar ut genom fönstret på tåget. vid mälarhöjden börjar svennarna bli majoritet. folk har inte knegar kläder på sig längre, utan kostymnissar med handsfree börjar dyka upp. Vid slussen står alla hysteriska hipsters helt plötsligt och väntar på tåget samtidigt som de läser en bok ståendes, de måste ju abar hinna göra så mycket som möjligt under den korta resan de har. till karlaplan. där går alla av. alla kostymnissar och jag.


ica är ju grymmast. om man har icakort får man ju 20% rabatt på de varor man köper mest av. jag får rabatt på: dip, tacos, salta kex, toalettpapper, juice, bröd, torsk, pulversoppa, kalla såser, tandkräm, matlagningsyougurt och tonfisk på burk. OCH ICA NI HAR SÅ RÄTT. THAT´s SO ME!

Annars har jag mest haft mens, funderat på hur man gör barn, samt att man faktiskt gör det man ska göra när man ska göra barn när man ligger med någon. usch va äckligt.

imorgon ska vi till gröna lund och härja.

på torsdag blir det en traditionsenlig kväll på berns. jag ska inte hetsa diiten och datten om efterfest denna gång.

på fredag ska jag vara utbränd och på lördag hoppas jag på besök från linkan.

sov gott


är det inte den ena så är det den andra. nu vill jag att alla mina tjejkompisar ska vara glada. killkompisar oxå. men alla neggon kan dra!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.condyloma.org/pictures.htm


jag har alldeles for mycket fritid.

jag o sara vill komma o halsa snart.

denna gang ska hon inte banga o vi ska icke tajma dina paron