måndag 14 juli 2008

orka updejta

mitt internet har lagt av och jag kan inte blogga öppet på min arbetsplats.

Föregående vecka och veckan innan det bestod av fest fest fest, drinksnatteri, brudar från lkpg, landet med jobbiga halvsyskon. ångest. velighet. och en massa lycka.


nu är jag mest glad och njuter hela tiden. jag sov dock för lite och drack för mycket och det kände min mage av. när jag kom till hem orkade den inte mer. min arbetsdag i tupactisha bidrog nog till veckans utbrändhet. ja va korkad jag är. den här veckan ska jag ta det lugnt. man kan ju ha kul utan alkohol också, ja eller hur det är ju bara tråkiga människor som går hem tidigt som säger det. fullt ös medvetslös or ingenting.

har hunnit med en massa film och bio under veckan också. zozo, försoning, pulp fiction, mamma mia och idag blev det la zona. jag längtar tillbaks till mexico som fan, men jag gick ifrån bion med en klump i magen. för så där är det i verkligheten.

numera har jag inget körkort eller bankkort. inget icakort för den delen heller. undrar om de hittat nytt fint hem. kanske någon som uppskattar dem mer.


här stter jag med mina kontanter, de sista jag har. mat får det bli.

sista veckan på gärdet, sen bär det av till förorten. min mamma frågade mig igår vad jag håller på med och om jag är hemlös.

Lite kanske. ett tag till.

jag vill ha det såhär alltid.

imorgon åker juan till londres.

hejdå.

3 kommentarer:

work it like a pro sa...

baby.

jag tankte komma och halsa pa nasta vecka. lite pride festival, fan e de pride nasta vecka?

vi ska aven hitta de dina forlorade grejor. damn it, MOD SQUAD are back!!

work it like a pro sa...

och veckan darefter ar det ju fest med 42aringar. da e aven sara hemma!

work it like a pro sa...

och veckan darefter ar det ju fest med 42aringar. da e aven sara hemma!