lördag 19 juli 2008

Saturday it don't matter day




Jag skyller på stt någon hällde något i min drink i torsdags. Det var inte ett accepterat beteende det där. Men igår var det en ny dag. Efter 3 timmars sömn i en tight säng delad med Fritzen,linnur och elajna begav jag mig till min arbetsplats för en ny äventyrlig dag.

Sen gick jag och sov. försökte styra upp en ångesfri lonely night med mig själv. Blev dip och bee-movie. jag småskrattade lite innan jag somnade.

idag vaknade jag pigg som en mört. hade det inte varit för att vi varit panka. hade det blivit lunch med soffan på moderna. men snart om en vecka är det löning. då ska jag fanimig hinna med annat.

jag har dock gjort rent akvariet, men nu verkar fisken sjuk helt plötsligt?
snart kommer banana från uppis och ska leka med mig. sen blir det födelsedagskalas och dans.

nu ska jag lägga mig i en park i förhoppningsvis 5 minuter till innan regnet kommer tillbaks.

If you are what you say, you are a superstar. Dagens motto Lupe.

2 kommentarer:

work it like a pro sa...

halla mongo.

jag o ev sara vill komma till helgen. gar det for sig?

let me know yo. for annars ska nog till gotet. pussisar.

work it like a pro sa...

hehe. du ser inte bajsnodig ut, det aar ju din dryga look.

do dit. fan, nattbuss 870!! eeehhhh.