söndag 30 mars 2008

Tonight i'm taking out the bling and i'm dressed to impress




Afro sken upp min helg och vi maxade maximalt. Efter gnäll om att klubbarna här är dåliga för att de stänger så tidigt, så stod hon ändå där vid utgången som alltid kvart i ett och ville käka fyllekäk (bruden är nykterist). MEN VI HADE SKOJ! Jag har dock flest bilder från Rosa Pantern där vi hängde i ca 1 timme och muckade med folk. En man vid namn Arash var dock snäll och tog kort på oss.

Jag och Peter Pan skulle dela en flaska champagne men jag tror jag hetsdrack det mesta själv, sorry!

Igår blev det brunch med Afro och den heta blondinen med hes röst. HAPPY TIMES!

Och sen dess har det gått utför pluggångest cch plugg i kombination med söndagsångest.

Imorgon är det måndag igen. Jag och John Blund utnämnde denna dag för årets första vårdag dock, så vi får hoppas att det håller. INGEN JÄVLA MER SNÖ FÖR HELVETE!

2 kommentarer:

KURT-HEDVIG sa...

Fuck va snygg du är! Jag dööör!

Eqqus Caballus sa...

tack! vi måste hänga snart, va händer i stocken i helgen?