tisdag 11 mars 2008

C'est bon Franky, C'est bon.


Efter helgens kvalitéhäng med linkanbrudsen, lämnar jag Pruttsala för sydligare breddgrader. Nu är det dax för ännu mer kvalitéshäng med mina finaste i La France. Mitt påsklov har halvt börjat och trots att jag har tenta om en vecka så känns det som att min ledighet har börjat.

Jag är fett peppad på tjejsnack, ost&baguette & vin.


Efter helgen har jag kommit på att det är roligare att bara hänga med tjejer. Killar är så jävla jobbiga alltså. Med undantag för vissa speciellt utvalda. Men brudhäng slår banne mej allt! Mer sånt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

oh my god!

gud vad jag roligt jag hade den dagen, hemma hos henrik.

jag ar pepp! ska bli roligt och mmmmmm ost. gotta work onna that double chin yO!

KURT-HEDVIG sa...

mer förfest hela kvällen! asså jag säger bara att jag ska fan starta klubb i vår lägenhet! ha det grymt i paris!

Anonym sa...

Vas-y Franky c'est bon, vas-y Franky c'est bon, bon, bon!!! Peppen är stor! Jag hade till och med sömnsvårigheter inatt för att jag låg och peppade på att ni skulle komma, haha...

Jaja, vi ses om några timmar!!!

BISOUS

Anonym sa...

själv kom jag på i helgen, helt motsatt dig, att det är så jävla nice att hänga med snubbar och att det existerar ett klubbliv även här i Gävle.

ha det su kul i paris!
kram

Anonym sa...

http://www.bigsausagepizza.com/?nats=ODY0NDo2OjY,0,0,0,0