fredag 7 november 2008

WELCOME TO THE GOOD LIFE

Jaha da var man i BA da, 35 grader, sol varje dag, bars, vino tinto, god mat, fest m.m.

Inte sa pjakigt. Hade valdigt hoga forvantningar innan jag kom eftersom BA lat som en magisk stad nar andra manniskor berattade om det. jag forstar vad alla menar. En grym stan sjukt bra feststad. Men var fan ar alla parker? Jag kvavs av avgaserna och solen mitt pa dagen. Men det ar sadar fint o behoemiskt o lalalala, som Barceçlona, fast med latinos och inte trakiga katalaner. Men barcat ar nog finare.

Jag har druckit en jakla massa bars, minst en till lunch och sen hela kvallarna tills jag somnar. Vi har besokt jazzbarer, fina restauranger, puben pa hornet, grymma barer hit och dit, hiphopklubben som jag glommer namnet pa som var sa jakla grym, grymma breakere o awesome djs. precis som det ska vara.

Imorgon ska vi paCreamfields och dansa electrodans hela dagen och kvallen och natten. AR SA JAVLA PEPPAD ATT JAG DOR. Checka line-upen da! Simpan nu blir du allt avundsjuk va!

Pa sondag ska jag sova och kopa julklappar pa marknaden i san telmo. det blir billigt i ar.

Pa mandag kommer anabanana o juan och det blir formodligen en menage a trois eftersom vi ska umgas 2 dygn i streck innan jag drar vidare till Chile i nagra dagar och sen norr och sen ost och sen soder till ba igen och sen ost och sen brasil. nej jag kan inte ens ta det lugnt pa min semester.

Nu ska jag hem till lotta & Lizette. De ar sa snalla for jag far bo hos dem i nagra dagar. fett skont o slippa hostel. Och jag ska bo pa hostel i sex veckor till shieeet....foton kommer nasta gang da.
besos

4 kommentarer:

work it like a pro sa...

FETT FETT!

i h8 u and love u typ.

ar fett avis, rocka pa!

KURT-HEDVIG sa...

PHEEEEEETT SOM PHITTA!!!! Glöm inte marknaden i Palermo på lördag o söndagar.. Och det finns en massa schyssta grejer mellan san telmo och la boca (heter det så).... Fuck. vill coskå vara med er! Men jag är fan dödspepp på nyår i funäs!

Anonym sa...

hej hoochieass my love! vi ar pa vart lyxhotell och vill ha gangbang! KOOOOM HIIIT
kukbook och ringa funkar inte.

PHETT PHETT med PEPP infor nyar!

Anonym sa...

ja, jag bli avundsjuk på creamfields.

men skippa marknaden i san thelmo den är sjukt vidrig med massa "mimare" (dom där som är utklädda o står jättejättejätte-stilla). dessutom håll jag på att bli rånad där.