tisdag 23 september 2008

Jag är hellre glad nu än om 25 år

7 kommentarer:

work it like a pro sa...

jag vill ocksa vara glad nu, ASAP!

ikvall har jag spanska. ugh..

sist sa kunde jag lite iaf, nu kan jag knappt saga mallorca ratt.

jag o johanna vill konserta i stockholm den 2 november. du maste joina!

work it like a pro sa...

oh my lord!

aight, den bjuder pa. allra mest pga min egen retardness.

jag vill komma nasta vecka! johanna e frankrike och tofflar da men jag forsoker fa med mig sara.
den slynan borde vara game med tanke pa hur ofta hon aker till el stoccolmo.

ciao!

work it like a pro sa...

halla. nar e du aker egentligen?

fick lite panik!

work it like a pro sa...

u besta bettah pick yo phone when i call!

do it!

work it like a pro sa...

varsta inlaggen jao.

answer the phone!

work it like a pro sa...

genius at work!

trodde att jag ringde upp dig men jag ringer visst till nan random snubbe pa jobb. typ ugly people.com dude som heter per!

shit. han kommer att ha 3 missade samtal fran yours truly.

piiiinigt. eller inte, jag e ghetto supastar

work it like a pro sa...

haha! 6 inlagg?! I HAVE NO LIFE!

nu sa jag traffa sara o georgina.(wink wink) FOR REALZ!

laterz princess.

ring mig!