söndag 7 september 2008

Do one thing everyday that scares you


Igår skrämde jag RyeRye tydligen. Försökte bara visa uppskattning.

Någonting har hänt. Förr bajsade jag på mig av ångest för att jag inte klarade av att vara själv. Kände mig ensammast i världen. Denna kväll har jag bara njutit av ensamheten. Kollat på film och käkat mackor med chevre.

Dagens sms: "Trot elller ej men jag är på rullstolsdisco. Alla bara åker runt helt random. Jag får hur många ragg som helst. Det märks att alla är förståndshandikappade"

Igår lyckades jag tappa bort en femhunka. Askul. Goes around comes around. Jag fick ju trots allt en ny mobil förra veckan.

Livet säger jag bara.

2 kommentarer:

work it like a pro sa...

YOU ARE AWSOME!

I WISH U WERE MY KID SISTER!

KURT-HEDVIG sa...

Hahahaha! Jag dansade med Rye Rye i lördags igen.. och söp bort min mobil Lär ju vara hämden för din fyllesnattning. Med tanke på att det var en exakt likadan mobil. Alla är visserligen dumma i huvet så det är fett sklönt att inte ha en mobil. Ses i klamydiadimman