måndag 9 juni 2008

!Kalas.svett.utelåsning!

Gosh, tänk att man kan få in så mycket happenings på 2 dagar. Jag gjorde nog mer på hela den här helgen än jag gjorde under hela maj månad. Iallafall mer varierade events.

Redan på bilfärden ner kände jag peppen komma, dock höll jag på att dö av värmen eftersom det varken finns en fungerade fläkt i bilen eller en möjlighet att ha öppet fönster på motorvägen utan att bilen flyger i väg. Well allt väl fram till avfarten som jag missade. Jag missade även de 5 följande avfarterna, och hamnade till slut nästan i Alby. Vände om körde en citytur på ca 1 timme på söder, jag känner till varenda återvändsgränd nu hörrni. Efter att ha åkt vilse till linnur o stjärtlex, hoppade elajna upp för att styra upp min körning. och till slut kom jag fram till mitt tillfälliga hem. jag välkomnades dessutom av en Nazistdemonstration preci utanför vilket kändes ännu bättre. Gött mos!

Hedda hjälpte mig med allt eftersom jag var halvt invalid efter färden och tog mej med på restaurang. Vi käkade och jag fick biljett till Mala Rodriguez spelning på torsdag! AAAhhhh kommer bli hur grymt som helst ju! Resten av kvällen blev det öl och fest med miljömuppar. Hedda är nog den enda roliga miljömuppen som finns. Vårt rum är en bastu, men det är fint, som de old days i Barca. Imorn kommer dessutom Annie från Gbg och det bir Barca reunion i några dagar.

Lördagen bjöd på picnic i solen, fika här och där, grillfest samt utgång och Trädgården kommer nog bli lite av mitt hem den här sommaren kan jag tro. Efter bortamatch hos stjärtlex o linnuris smög jag mig hem för att komma på att jag blivit utelåst. Men det löste sig tilfälligt.

peace out

Inga kommentarer: