måndag 23 juni 2008

JOTA

Sådärja då var måndagsångesten på sin plats. Idag kändes det jobbigt att gå upp. Jobbet är inte lika spännande och jag har nästan börjat räkna timmarna. Ska jag göra det fram till mitten av augusti? Kommer jag alltid räkna timmarna när jag arbetar?

Jag vill inte arbeta. Måste man arbeta? Varför måste man en massa saker.

Orkade inte vara social idag. Men igår var jag kreativ på min lediga tid. Iallafall på kvällen. Ikväll har jag varit ett kolli. Jag har inte gjort ett jota. Eller jo först kollade jag på tv4 som visade en dokumentär om två halvsyskon som blev kära i varann och fick barn samt en kille som föddes i tjejkropp som blev kär i en tjej som föddes i killkropp. Efter det kändes mitt liv inte så komplicerat längre.

Sen pratade jag med Afro som peppade upp mig. Men tyvärr så glömde jag bort mina makaroner som kokade sönder. Jag åt jordgubbar istället, men orkade inte alla o när jag skulle lägga in dom i kylskåpet så tappade jag ut alla över det äckliga köksgolvet.

men imorgon är det en ny dag.

på torsdag ska jag på festival. Minus band. Skönt så slipper man stressa.

3 kommentarer:

work it like a pro sa...

kolla upp roliga grejor vi kan gora forfan!

MAXIMATION NATION WILL RISE AGAIN!

work it like a pro sa...

http://store.intimatesource.com/details.link/tid/61482/toys/The-Accomodator.htm

jag ska kopa den i julklapp till dig, min van.

be happy!

KURT-HEDVIG sa...

OH YEAH!!!! Festival på torsdag! Herregudarns!