fredag 27 juni 2008

FESTIVAL I KUNGSHOLMEN






Inga band och tjafs. Bara bärs brudar och sängar utställda på gården. Som upplagt för en swingerskväll. Småsyskon auktionerades bort för hångel. Jag käkade chips och blev mest dryg. Pekade finger åt folk istället för att hälsa på dom. Det var ju inte meningen. Berns blev visst slutstation av någon anledning, trots att jag hade tänkt att övernatta på gården. Tyvärr blev vi dock ivägkörda av en granne med rosa crocs. Emellertid hängde några andra grannar med på fest så det var skoj. ÖLen slank ner på Berns och efter att ha snubblat på en 2 meter stor soffa tyckte jag det var dags att gå hem. Missade bussen tog en annan. Fel buss. Men de löste sig, det gör det alltid.

Jag höll på o dö av bakishet imorse och jag är lite död just nu. Men det är helg så vem bryr sig. SOva kan man göra när man dör.



Länge leve kungsholmsfestivalen

säger jag! Festival varje torsdag!

2 kommentarer:

tova sa...

men som om inte jag är avunsjuk på dig som ska åka bort i pissnovember!!!!!

KURT-HEDVIG sa...

hahahaha!!!! FESTIVALEN säger kag bara! goooosh! Livet alltså, livet!