tisdag 15 april 2008

PEPPAD FRAMTID

Ja ja ja....jag vet att man ska leva i nuet o bla bla bla. Men va fan, i såfall skulle jag vara tvungen att njuta av mitt jävla pm, fan heller. Euroshoppers energy dryck är inte så njutningsvärd heller.

Men u är min framtid bestämd iallfall, och eftersom jag är sån drömmare kan jag inget annat än längta. Det enda som binder mig nu är en 15 hp kurs i uppsala. Lagom till att novemberruskets början och mörkret och övriga deppressionsframkallande moment visar sig igen säger jag BYE BYE BABY......ha det så bra. Själv drar jag någon annanstans tils det blir fint väder. LÄser Statsvetenskap på distans och lever som kung på någon ö med vita stränder, eller någon storstad med pulserande nattliv.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH.

Ingen bostad (okej jag kommer sakna simpan men) och inget ansvar. Bara me myself and I. Jag kommer vara friiiiii.


ok tillbaks till pm skrivandet. 3 more days to go.

ge mej snus.

Inga kommentarer: