onsdag 23 april 2008

Jag dör så roligt det var!

om ni inte har någonstans att lämna era barn, kan ni lämna dem på Ekonomikums bibliotek. Stans största lekstuga. Folket är jävligt fula oxå så då har barnen något att skratta åt.


Men det var inte det jag skulle berätta. Jo jag fick ju en virknål i bday present, och imorse fick jag en klassisk historia berättad för mig. En dude var på hultsfred och skulle mitt under ett ligg och ut o kissa, eftersom han var så packish så ramlade han och landade med asset på en virknål som åkte in typ 5 centimeter i ena skinkan. men alkohol är ju smärtlindade, så han märkte inget och gick in igen o fortsatte ligga MED virknålen i ena skinkan!!!! När det var klart sa tjejen att han hade något på asset. han försökte dra bort den men den hade åkt in med kroken först. AJ!

Jag kan inte sluta garva hahahahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag vet vem den snubben är! Som du sa P, en klassisk jävla story asså!