torsdag 24 april 2008

Damp i kombination med psykopati

Om jag får sätta en diagnos på mig själv tror jag det stämmer ganska bra, lägg till lite HIV och allmän hypokondri och voila! Päris i ett nötskal.

Senaste dagarn har varit så himla peppande! Allt går som på räls & lätt som en plätt!

Händer roliga saker hela tiden och det bara väntar roligare saker. Jag DÖR, jag kommer spricka av den här överpeppen känns det som! men jaja nästa vecka är oxå fullspäckad så det är bäst att spara energin.

Igår blev jag och Juan klippta av den snygga Asiaten. Jag har klippt till den gamla Gittan-frillan, och jag verkar visst aldrig tröttna på den riktigt. Men jaja efter den här gången blir det att spara ut då. Snart är det ju sommar och allt. Då vill man ju ha vildvuxethår flängandes i vinden. Eller inte.

Inga kommentarer: