söndag 27 januari 2008

Min Gael


När för ca 2 år sedan började slipa på min Mexiko-ansökan sökte jag lite info om Mexiko för att låta mer kunnig och intresserad (egentligen ville jag ju bara sola o bada o dricka tequila). Den första bilden som ploppade upp var på GAEL GARCIA. The man of my life. Han avgjorde det hela och jag drog. Jag trodde ju att alla mexare skulle se ut som han. men ack vad fel jag hade.

Jag ska inte berätta för er om den gången jag gick på en jävla teatergrej i Guadalajara bara för att få se honom läsa live ur en tråkig bok.


Han var i Götet härom dagarna alltså. Synd att han missade mig då. Vår dag kommer oxå.

damn you Nat Portman, gör du honom det minsta onda ser jag till att du får en plågsam död.

3 kommentarer:

Sofia & Petter sa...

han är het alltså!
man kan inte se sig mätt på karln!

work it like a pro sa...

o btw sa ar nat ihop med en nathan nu.

sa han ar singel

Eqqus Caballus sa...

nä alltså vi har distansförhållande sen ett halvår. men det är hemligt.