onsdag 26 september 2007

Orka med ett seriöst liv lixom.

Egentligen skulle jag skriva en rolig berättelse idag. Emellertid har aktiebolagsrätten tagit musten ur mig. Det enda jag kan göra är klaga och tycka synd om mig själv för att jag inte vill förstå.

JAG HATAR SKOLAN OCH JAG HATAR ALLA SOM GÅR PÅ MIN SKOLA. nästan. alla kan dra åt helvete utom jag. för jag kommer ju knäcka er alla på slutet ändå.

Jag svär att min hatlärare sitter och läser rättsfall på kvällarna och runkar till det. Eller så måste han ha rosa spetstrosor på sig, någon bisarr sexuell läggning måste han ju ha.

Jaja jag ska kämpa i några timmar till. Sen ska jag och Shag äta en liten matbit samt dricka ett eller några glasvin till. Det blir fin fint. har fått pengar av pappacsn ju och dom måste brännas fort som fän.

Inga kommentarer: