lördag 29 september 2007

Det blev knas!

Jajamensan min nackspärr och träningsvärk har påmint mig hela dagen om hur roligt jag hade igår...annars så har jag inte det mest sammanhängande minnet från igår. Men skoj var det!



Blev pizza och förferre hemma hos oss...


Alltid lika kul med finbesök från old Linkan...


Posers ör vi allihopa, Shag blev fett snygg i sitt nya hår!!


sen fanns det inte så många fler bilder, blev för hysteriskt helt enkelt. Men simpan bäddade ner mig o johan halv fem imorse iallafall, jag somnade sittandes i den. så Skön är den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

alltsa, BANG IT vad harligt maxat vi hade det.

jag ar otroligt nojd och aven mycket glad.

du ar en fin vardinna, paris.

BAZ LUHRMAN 4EVER, yO!

KURT-HEDVIG sa...

Fan vilket snyggo du är då parisa! daaamn! jag vill också ha sånt läppstift

Anonym sa...

Hej habibi! Tack för helgen, det var superkul! Idag har vi sagt hejdå till soraya och haft en heldag på stan. Fett nice, men sorgligt:( Hallå! Har jag glömt mina kokosnörsörhängen på ditt nattduksbord? Fan mina favvisar ju!

Puss puss snyggo