måndag 17 september 2007

Nostalgitripp


blogg.se kan slänga sig i väggen! nu har jag övergått till blogger där man inte behöver tänka själv. lite jobbigt ändå att syrran klarar av blogg.se men inte jag.

Denna höst kommer bli mitt fall. Jag är fan klar med grundutbildningen inom 9 månader, men jag kommer nog ens inte lyckas bli brännvinsadvokat om jag fortsätter i den här takten.

Drum n bass dygnet runt i lyan från och med nu säger jag. Jag kan inte sluta dansa!


Helst av allt skulle jag befinna mig i parfymaffären i Bogota.

Lyssnade igenom gamla blandband förut. Helt sjukt jag minns precis vem som gav mig vilket. Mina gamla flammor, jag undrar vad de gör now a days. Men det bästa av allt var bandet som jag och sara spelade in när vi var typ 7 år. fan va smarta vi var. Ett radioprogram heter "modellernas värld", där jag intervjuar Cindy Crawford.....riktigt bra koll på ideal och grejer redan då. Program nummer två blev en berättelse en jäkligt tråkig sådan. och tredje programmet heter "Trögskallarna" där Sara intervjuar Carl Bildt. helt sjukt vad koll vi hade på grejer. jaja nu har jag en julklapp klirrad iallafall. Det bästa av allt är att Sara faktiskt själv är modell nu. Lev som du lärde för helvete!

Det var fett mycket bättre förr iallafall, när man var tvungen att lägga ned tid på sina blandband. Nu är det ju bara att kopiera en av sina listor och ge till någon, tillbaks med kasettbanden!

Inga kommentarer: